9 Ağustos 2014 Cumartesi

meyveli kek

bloğu da instagram gibi kullanmaya başladım...fotoğraf var yazı yok tarif yok .yaz rehaveti diye buna deniyor
herhalde 
gülranam uzun londra tatilinden döndü şimdi konyaya gitmeye hazırlanıyor ben gidiş fotoğrafında yazmıştım 
bu gidişlerin başlangıcı devamı gelecek diye 
tarif londradan gülrana beğenince fotoğraflamış bana da melekten tarif almak düştü
aslında uzun uzun bir tarifi yok  hazır pastabanlardan kullanmış evde yapılırsa lezzeti 10 kat artar diye düşünüyorum türkiyede bu pastabanlardan varmı bilmiyorum yoksa normal pastabanlarıda kullanabiliriz 
üzerine 1 paket kakaolu pudingi pişirip üzerine yayın 
şeftali kivi muz çilek leri küçük küçük doğrayın pudingin üzerine yayın ve kolay meyveli pasta hazır
afiyetle....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

cretsizSayac.com kodu baslangici-->
hit counters