18 Ocak 2010 Pazartesi

ablamın kahvaltı sofrası

son anda beni mutlu etmek için hazırlanmış samimi bir kahvaltı sofrası ....
ablama resimlerini çekin dediğimde - hayırr...
özel bir şey yapmadım dedi
ben de itiraz ettim -olduğu kadar dedim...
önemli olan paylaşmak dedim
ve paylaşıyorum ;)))
kahvaltıda herşey mükemmeldi...
ama sevgili babam kahvaltıda bir tuzum bulunsun diye
işyerınde kıymalı,kaşarlı,yumurtalı pide yaptırmış(çoook düşüncelidir)
ama yolu hesaba katmamış
eryaman dan pursaklar a pursaklar dan eryaman a (annemi almaya)
eryaman dan demetevler e gelince
1 saatlik gecikmeyle katıldılar....
ankara yı bilen yol uzunluğunu anlamıştır
bilenler bilmeyenlere anlatsın;)))

bu güzellikler için teşekkür ediyorum....

11 yorum:

  1. uzaktan güzel görünüyoo....eminim yumurta haşlaması vardır........:)))
    bizsiz afiyet olsun...:))

    YanıtlaSil
  2. yumurta haşlaması deil de haşlanmış yumurta olmasın dediğin :D zazaza... sofra renksiz görünüo.. ama babamın pidelerini yeme şerefine eriştim harikaydı..

    YanıtlaSil
  3. canim cok sansli oldugunu her zaman soyluyordum ve yine soyluyorum,boyle bir aileye sahip oldugun icin,rabbim herkeze boyle kardesler nasip etmiyor:(mesela bana:((((bir ablam olsaydi bana peynir ekmek verseydi onada raziydim.ama yok.fakat sunu biliyorum ki benim senin gibi bir manevi ablam var,o beni rahatlatiyor.iyi ki varsin.seni cok seviyorum.uc cocugumun teyzesi:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

    YanıtlaSil
  4. nmtl da hersey den yeme serefine erisiyor! afiyet olsun, bizde artik burda yapar yeme serefine erisiriz, bide hala 3 cocuk annesini merak ediyorum, ben hala cikartamadim kim oldugunu, uff boyle sifreli yazmayalim, acik olalim... balanneye nmtlu ya adsiza 3 cocuk annesine ablasaiz yorumcumuza benden bol bol selam. :)

    YanıtlaSil
  5. Bence her hazırlanan yemek ve masa özenle içten gelerek hazırlanır.Masa gayet sade ve şık ablanızın eline sağlık..

    YanıtlaSil
  6. Canım ablacığının ellerine sağlık harika bence herşey...

    YanıtlaSil
  7. ağız tadıyla daha nice muhabbetli sofralarda buluşmanız dileğiyle, ablanızın ellerine sağlık...
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. malesef şehir dışında olmamdan mütevellit sofradakilerin tadına bakma şerefinden mahrum kaldım.. :S

    YanıtlaSil
  9. afiyet bal seker olsun :)
    hani kahvalti sofralarinin alti sondurulmeyen bittikce ustune eklenen caylari vardir ya , kesin bu sofranin basinda muhabbetler dondukce cay da ocakta kaynamistir :)
    ben de ablamla , annemle kahvalti etmeyi ozledim...

    yesim

    YanıtlaSil
  10. Arkadaslar, cheesecake tarifini denedim, herkes Asci sirin bile cok begendi. Yani Asci Sirin begendigine gore tarif guzel olmustur demek benim icin. Ben tadini cok begendim, tarife bakin nasil yaptigimi anlattim.

    ayrica mutlaka sogukken yenilsin lutfen cok daha lezzetli!!!!

    YanıtlaSil
  11. ablan benide çağırmalıymış:D ellerine sağlık ablanın

    YanıtlaSil

cretsizSayac.com kodu baslangici-->
hit counters