15 Ocak 2010 Cuma

meyveli soslu pasta

ennnn sevdiğim pastalardan biri.....
beni tanıyanlar şimdi seninde sevmediğin pasta mı var demişlerdir;))))
evet pastaya hayır diyemem özellikle lezzetli ve hafif ise....
bu da öyle bir tat hem hafif hem leziz.....
yapımı kolay
pasta yapmak için başka özellik aranırmı bilmem ;)
ayrıca bu pastayı sevgili özlemin ev sahipliğini yaptığı etkinliğe gönderiyorum
malzemeler

  • 1 kg süt
  • 2 adet yumurta sarısı
  • 7 çorba kaşığı un
  • 1,5 çay bard şeker
  • 1 vanilya
  • 1 paket beyaz çikolata (ben ülker fildişi kullandım)
  • 1 kutu krema
  • 2 paket kedidili bisküvi
  • bisküvileri ıslatmak için süt
  • 1 paket dr oetker meyveli sos
yapılışı
     

  1. krema ve beyaz çikolata hariç tüm malzemeyi karıştırarak kaynatın
  2. 5 dak ılıtın ve kremayı ve beyaz çikolatayı ilave edin
  3. mikserle 10 dak çırpın
  4. büyük kare borcama 1 sıra bisküvileri sütle ıslatarak dizin
  5. bisküvilerin üzerine kremanın yarısını dökün
  6. kremanın üzerine 2.kat bisküvileri dizin
  7. kalan kremayı bisküvilerin üzerine boşaltın.
  8. pastayı soğumaya bırakın
  9. meyveli sosu 1 su bard suyla pişirin soğutun
  10. soğuyan pastaya sosu ilave edin
afiyet bal şeker olsun

not=15 günlük ayrılk sebebi pc bozuktu sanırım birazda moralim

6 yorum:

  1. ilk yorum benden, hani olur ya hep bloglarda, ilk yorum yazma hevesi telasi. Bende onlar gibi mi yim ? ? ?

    Hic malzemeleri filan okumadim, yaparsam ancak okurum herhalde Afiyet olsun, ne diyim, benim yerime de ye, su an karnim tika basa dolu oldugundan pek istahimi acmadi, yarin acikinca bihada bakicam o zaman eminim yorumum farkli olacakdir, donusumu bekleyin izleyiciler!

    YanıtlaSil
  2. pc niz bozuksa pc uzmani gonderelim , moraliniz bozuksa sebeklik yapalim :)

    yuzun hep gulsun emine ablam

    yesim

    YanıtlaSil
  3. canim,dostluk bu olsa gerek,bugunden beri dusunuyorum sutlu tatli oarak degisik ne yapabilirim diye,sayfayi actigimda resimi gorunce cook sevindim.sabah yapmlym.meyve sosu evde yapabilirmiyim.burada dr oetker meyve sosu yok:(( her daim saglikli ve mutlu olman dilegiyle.rabbim yardimcin olsun candostum:)

    YanıtlaSil
  4. sizden bir ricam olacak emine hanim,ingilizcesi asparagus turkcesi kuskonmaz olan sebzenin sizde tadina bakma serefine nail olmustum ve cok begenmistim. mumkunse tarifini yazabilirmisiniz?terazi:)))))))))))

    YanıtlaSil
  5. terazi kim , bi tahminde bulunsam mi acaba! egerki bi tahminde bulunsaydim, derdimki, Emine de birlikte yemistik kuskonmazli tavuk, acaba o kisimi????

    YanıtlaSil

cretsizSayac.com kodu baslangici-->
hit counters