6 Ocak 2010 Çarşamba

kahvaltı



Mükemmel görüntü ve muhteşem lezzetler Birgül ablamın kahvaltı sofrasında buluştu......


Peynir tabağı...özellikle tulum peyniri ve çörekotunun lezzetli uyumu güzeldi...


Peynirli poğaça


                                                                Tahinli açma.....
                          
                           Bu güzel sofra düzeni ve lezzetler için Birgül ablama teşekkür ediyorum...



                                                       Patatesli çarşaf böreği..
                                     en yakın zamanda tahinli açma tarifiyle burdayım...

9 yorum:

  1. Merhaba canım..Harika bir kahvaltı masası olmuşHazırlayanların ellerine sağlık.Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Canım harika bir masa olmuş hazırlayanların ellerine sağlık....

    YanıtlaSil
  3. tahinli acma yumusakmi oluyor biraz sertmi?

    YanıtlaSil
  4. ayrica su zeytin tabagida cok guzel, bide sunu merak ediyorum, corek otu disida baska bi islem yapiliyormu tulum peynirinde, cok dekoratif gorunmus resimde!

    YanıtlaSil
  5. emine, ben sila, ugrasiyorum cikmiyo yazdiklarim, yoruldum inan, hatali sifre diyo, baska zaman baska seyler,, neyi yanlis yapiyorum bilmiyorummmm, sofra cook guzel sana iyi bakiyolar insallah , cook yzdim ama bosa gitti, insallah bu gitmez. ben su kar gecince hanimlari cagircam, turkiye donusu geldiklerinde senin sandalyeni ayirmislardi inan,,,sonra da melek kurulmustuu, simdilerde daha cok dualarimizdasinnn. aeo

    YanıtlaSil
  6. Şahane bir kahvaltı masası olmuş,ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  7. Ne güzel bir kahvaltı böyle...

    Yiyenlere afiyet olsun ;)

    seni izlemeye aldım canım, bana da beklerim..

    YanıtlaSil
  8. afiyet bal seker olsun :)
    olmuyo boyle ama canimiz istiyor, iki bebeyle nasil yapalim boyle leziz seyler :)

    yesim

    YanıtlaSil
  9. Hazırlayanların ellerıne sağlık..
    Yuvanızın bereketı eksık olmasın dileklerımle..
    Sevgiler..

    YanıtlaSil

cretsizSayac.com kodu baslangici-->
hit counters