22 Kasım 2012 Perşembe

şalgamlı pilav

bir önceki yazımı sevmedim.....beğenmedim....hissettiğim duyguları ve mutlulukları o kadar kesmişim ki her şey yarım yazılmış sanki.....bunu bilin istedim=)

şalgamlı pilav ....adını duyunca asla yemem dedim....sevmem ya şalgam suyunu bunu da öyle düşündüm.....ama bir kez daha yanıldım......çok lezzetliydi....ikram masalarınızı renklendirmek isterseniz muhakkak deneyin .....hem kolay hem lezzetli hem de farklı..........

malzemeler
1,5 su bard pirinç
3 su bard şalgam suyu
1 kase garnitür
1 kase mısır
yarım demet yeşil soğan
yarım demet maydanoz
2 tane kımızı biber
tuz , sıvı yağ

yapılışı
pirinci yarım çay bardağı yağ ile kavurun tuzu ilave edin ve şalgam suyunu ekleyin kısık ateşte suyunu çekene kadar pişirin  kalan malzemeleri ince ince doğrayın ve karıştırın servise hazır......

afiyet olsun.....

5 yorum:

  1. Ne kadar değişik, renki çok tatlı görünüyor... ellerinize sağlık... :)

    YanıtlaSil
  2. Renkleri yeter, bende denemek istiyorum,eline sağlık..

    YanıtlaSil
  3. Aaa merak ettim şimdi tadını ve şalgamı da severim hani müptelası değilimdir ama iyisini bulursam mutlaka içerim.. Denemek için sabırsızlanıyorum..

    Sevgiler
    Evren

    YanıtlaSil
  4. Rengi harika oluyor değil mi?
    Bayılıyorum ben de
    Ellerine sağlık sevgiler

    YanıtlaSil
  5. ilginç tariflerde üstünüze yok maşallah :) şöle anam babam yemekler konusunda anlaştığımızı sanıordum :D

    YanıtlaSil

cretsizSayac.com kodu baslangici-->
hit counters