1 Kasım 2012 Perşembe

elmalı kek (tam buğday unlu)



keki yaptım yaparken bu kadar farklı bir lezzet olmasını beklemiyordum......acıbadem kurabiyesi eşittir bu kekin tadı daha önce bir çok kez elmalı kek yaptım ama bunun tadını değiştiren ne anlamadım .....tek fark tam buğday unlu olması.....eğer denerseniz lezzetine dair lütfen yorum yapın =))))

malzemeler
3 yumurta
1,5 su bard şeker
2 tane elma (küp küp doğranmış)
yarım bardak fındık(çekilmiş)
1 paket kabartma tozu
1,5 su bard un

yumurta ve şekeri çırp elmayı unu kabartma tozunu fındığı karıştır yumurtalı karışıma ekle 190 derece önceden ısıtılmış fırında pişirin

afiyetle......


5 yorum:

  1. Ellerinize saglik afiyetler olsun.

    YanıtlaSil
  2. Ellerinize saglik cok guzel gorunuyor.Olsada yesek, azicik ama :)

    YanıtlaSil
  3. yağsız olduğu için belki tadı farklı gelmiştir cnm..tam benlik olmuş...elmalı lezzetlere bayılırım,oldukçada pratik bir tarif mutlaka deneyeceğim..ellerine sağlık..sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  4. canim bu kek super mis denedim ve cok begendik ailece thank you
    ikra from aziziye/london

    YanıtlaSil
  5. Ellerinize sağlık ...
    Ben de un olarak sadece tam buğday unu kullanıyorum :)
    Eğer yağsız tam buğday unlu kekime bakmak isterseniz işte tarifim :

    http://tambugdayim.blogspot.com/2013/04/yagsz-tam-bugday-unlu-kekim.html

    Sevgiler...

    YanıtlaSil

cretsizSayac.com kodu baslangici-->
hit counters