8 Mart 2013 Cuma

patatesli yumurta

hayırlı cumalar...... gene günlerin arkasından koşturuyorum......sadece koşturmaca........veli toplantısı .....berra nın doktoru.....sohbet.....eşime hoşgeldine gelen misafirler......akşam yemeği......sabah kahvaltısı....komşuda kahve arası.....senanın doktoru....bunlar sıralanıyor ve bitmiyor.....ardı arkası kesilmiyor.....bu koşturmaca sağlıklı olunca güzel......sağlıklı huzurlu koşturmalı güzel günler beklesin hepimizi.......
sabah kahvaltılarımızın vazgeçilmezi patatesli yumurta hem pratik hem lezzetli.....

malzemeler
2 tane patates
3 tane yumurta
sıvı yağ
maydanoz
karabiber kırmızı biber tuz
üzerine kaşar rendesi

patatesleri soyun   zar şeklinde doğrayın ve kızartın yağını süzün teflon tavaya alın yumurtaları kırın maydonozları ekleyin baharatları ekleyin çırpın tavadaki patateslerin üzerine dökün kısık ateşte pişirin rendelenmiş kaşarı ekleyin 5 dakika dinlendirin .....servise hazır......
afiyetle....
 annebaldan saygılar.....

2 yorum:

  1. Yemek yapmadigim nadir gunler (!)esim eve gelip bir hevesle yapar ve yer ben yemem ;)) niyeyse sevemedim ama bir numarali ogrenci evi yemegidir.belki de ogrenci evinde kalmadigimdan sevemedim.en kisa zamanda bu tarifle deneyeyim.eminim esim tekrardan asik olacaktir bana... ellerine saglik..

    YanıtlaSil
  2. O kadar gezdin, millet kosturdu senin icin( kolay degil sen de onlara gitmek icin az kosturmadin) nitekim .... Hayat iste tatil bitti , isbasiiii....afiyetle kosasin :). Vuslatcan

    YanıtlaSil

cretsizSayac.com kodu baslangici-->
hit counters