31 Ağustos 2013 Cumartesi

rulo kurabiye

sürprizzzz......günlerce yazmayan annebaldan sürpriz...24 saatte iki post.....aşıyorum kendimi farkındayım=)))
itiraf ediyorum annebal olarak yapamadığım bir çok lezzet var(((( yapsamda olmayan mesela......bunların ilki kurabiyelerdir...ilk başta yapamama sebebimin sevmediğim için yapamıyorum kanısı vardı ama yıllar geçti ve ben seviyorum ....ikindi vakti sıcacık sütlü kahvenin yanında pek güzel gidiyor.....ama maaselesef arkadaşlarda yediğim lezzeti yaptığım kurabiyelerde alamıyorum bu gerçek beni bir adım geri atmaya zorluyor ve yapamıyorum diyorum.....umarım bir gün enfes kurabiyeler yapabilirim.....

bugünkü tarif dişcinin ayşesinden.....yani 6.kızkardeşten.....herşeyi güzel yapar arkadaşım....bir temizdir anlatamam ....en çok da dolap düzenini severim ve her gittiğimde kızlarının dolabını açar bakarım bana ve kızlarıma örnek olsun diye....bir daha ki sefere gittiğimde foto çekeceğim bizlere örnek olsun diye=))) küçüçük evinde her şey yerli yerinde bende öle olmak istiyorum mümkünmüdür sevgili okur)=)))))

malzemeler
1 paket yumuşak margarin
1su bardağı pudra şekeri
1 bu bardağından 2 parmak eksik sıvı yağ)))
yarım paket kabartma tozu
un (malum kulak memesiyumuşaklığında)
2 çorba kaşığı kakao
ceviz
yapılışı
kakao ve ceviz hariç bütün malzemeleri katarak kurabiye hamurunu yapın hamurun 3/1 ini ayırın kakaoyla karıştırın beyaz hamurdan bir avuçbüyüklüğünde alın uzunlamasına elinizle açın kakaolu hamuru içine alacak kadar rulo yapın beyaz hamurun ortasına koyun rulo yapın 1 parmak kalınlığında kesin yağlanmış tepsiye dizin 180 derece ısıtılmış fırında pişirin
afiyetle.....

not=pc den bir önceki postta bahsetmiştim....çok başına buyruk yazdığım kelime hatalarını düzeltmeme izin vermiyor(((( birleşik yazdığım kelimelerin arasına bile boşluk koyamıyorum hatalar benden deyildir sevgili okur=)

4 yorum:

  1. slm cnm bu arkadasin dolap duzenini bende merak ettim simdi resimleri bekliyom ...bize de faydasi olur insallah :)))ben de aldigim tarifleri yapamiyorum cogu zaman ....ozellikle sevilayin tariflerini.bende onu eve cagiriyorum ve o yaparken izliyorum .on dan sonra tamamdir....bu arada miniklerde tatli cikmis masallah :)IKRA

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tamam ikra abla en kısa zamanda yayınlayacağım gözümüz gönlümüz açılsın diye......

      Sil
  2. Harika gözüküyor paylaşım için yüreğine sağlık...

    YanıtlaSil

cretsizSayac.com kodu baslangici-->
hit counters