2 Kasım 2013 Cumartesi

beyaz lahana salatası

koşturmacalı günlerde annebala yazabiliyorum çok ilginç=) son istatiklere göre bunu görüyor ve şaşırıyorum.....her yere yetişmeye çalışırken annebala da yetişiyorum ....bunu son ikidir yapınca fark ettim ....örnek=bugun sabah kahvaltı sonrası okul zümre toplantısına koştum ordan çıkınca berranın arkadaşının doğumgünü varmış ona yetiştik arabasız arabasız yürüyerek hemde onları bırakıp eve geldim namaz kılmaya mecalim kalmamıstı ( akşama çaya misafirin geleceğini öğrenince dinlenmeye fırsat kalmadan akşamdan kalma evi temizledim....iki ara bir dere makarna tarhana çorbası dünden kalan yaprak sarmasıyla geçiştirilen akşam yemeğiyle günü tamamladım.....ve burdayım
salatayı komşum meryem yapmıştı veeee çok beğenmiştik.... lahana ne pişiriliyor  ne de soteleniyor   çiğ lahanayla hem leziz hem kolay bir tarif ....ellerine sağlık komşum..........
malzemeler ve yapılışı
1 lahanın içi ince ince doğrayın
2 tane havuç küp küp doğrayın haşlayın
1 kase mısır
yarım demet dereotu
yarım demet maydanoz
sosu için
yarım çay bardağı sıvı yağ
1 limon suyu
tuz ,karabiber kırmızıbiber
salata malzemelerini bir kaba koyun karıştırın
püf noktası sos malzemesini küçük bir kavanozda karıştırın ve bekletin servisten önce salataya ekleyip karıştırın
afiyetle....
 
 

7 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. salata nefis görünüyor canım.ellerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. çok sayın annebal;kimseye çaktırmadan hatıra defteri gibi hayatının bi bölümünü ayırığın bu mecrada bizide dahil ettiğin için çok sağol.. (walla ne yalan soleyım kendimi reklamlarda oynamışda menşur olmuş gibi hissediyorum...içimden halaya durasım geldi..)tariflerin hepsi birbirinden özel ve güzel sevgiler..

    YanıtlaSil
  5. çok sayın sevgili adsız......yorumunuzdan anladım kimliğinizi..... ama siz afişe etmediğiniz için bende yazmıyorum =))))) bende çok sonradan anladım bunun yemek bloğu deyil hatıra defteri olduğunu ))))) ama mutluyum sizde mutluysanız sorun yok=)))
    itiraf ediyorum artık meşhursunuz=)))))))))))sevgi saygı muhabbetler annebaldan =)

    YanıtlaSil
  6. ohh miss misss ellerine sağlık H.kübra

    YanıtlaSil
  7. Diyette olanlarada harika bi tarif ozellikle;)

    YanıtlaSil

cretsizSayac.com kodu baslangici-->
hit counters