25 Kasım 2013 Pazartesi

mantarlı yumurta


post yazmaya başlamadan önce genellikle konu düşünmem içimden o an ne geliyorsa yazarım....bazen içimden hiç bişi gelmez (şu an ki gibi) o zaman da genel de hava durumuna sararım =)
aslında yazacak çok şey var hayata dair ama bloğumun içeriğinden çok diplere dalmam nedenini bilmeden....
sohbetimize yeni katılan alevin masası ve tarifiyle sizlerleyim =) ....daha önce mantarlı yumurta yaptım ama bunun tadıyla alakası yok ben sadece soğan katmadım  bir soğan bu kadarmı tad değiştirir !!!!!sadece ben deyil masadaki herkesin favorisi bu lezzet oldu.....muhakkak yapmak üzere arşivime dahil ediyorum .....ellerine sağlık alev.....
malzemeler ve yapılışı
1 paket mantar(doğradıktan sonra limonlu suda bekletirseniz kararmaz)
1 tane kuru soğan
3 tane yumurta
tuz karabiber kırmızı biber
yarım çay bardağı sıvı yağ
üzerine
sarımsaklı yoğurt

sıvı yağ da soğanı  kavurun yumurtaları kırın karıştırarak pişirin  üzerine doğradığınız mantarları ilave edin kısık ateşte yaklaşık yarım saat pişirin ocaktan alamadan 5 dakika önce tuzunu ve baharatlarını ilave edin servis tabağına alın sarımsaklı yoğurdu üzerine dökün .........
afiyetle........ 

 Dipnot:masadaki herkes tavuklu mantar olduğunu sandı !!!! Soğanla yumurtanın birleşiminden çıkan lezzet:))) tavuk ......ilginç ama gerçekten anımsatıyordu .......



6 yorum:

  1. Oo super gorunuyo alebin ellerine saglik.... kucuk pinar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. görüntüsü gibi tadı da güzeldi pınar....

      Sil
  2. Mantarrr ve yumurta harikaaa nir ikili ellerine sağlık...

    Sevgiler
    Evren

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen evren.....ikiside birbirine çok yakışıyor.....

      Sil
  3. Gerçekten çok lezzetliydi deneyeceğim bende(ayrıca sizlerin muhabbetiyle daha da güzeldi bence kendım yaptığımda bu tadı bulamam heralde) zehra

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen bende öle düşünüyorum zehra....masadaki sohbetlerle güzelleşiyor lezzetler....

      Sil

cretsizSayac.com kodu baslangici-->
hit counters