7 Aralık 2013 Cumartesi

annebal




ankaradan 2013 ün ilk kar yağışından ve yep yeni laptopumuzdan selam sizlere=)
tam temmuzdan beri laptopumuz yok ve annebal her daim yayında ....yazmadım  bile laptop yok idare edin beni diye=) bir ara bozuk olduğunu söyledim....ta o zamandan beri ben ıphone la ıpadle komşularımın bilgisayarlarıyla annebalımı aksatmamaya çalıştım =) ama hep evde bilgisayar başında yazmayı özledim =) nedenini bilmeden=)
şu anda iki ara bir dere yazıyorum hevesle=) günden geldim ocakta karnabahar haşlanıyor makarna suyu kettle da ben burada hızlı hızlı yazıyorum mutlulukla )
ilk foto bugünkü gün menüsünden kilim desenli salata kuzen Gülşah evsahibesiydi ve her şey çok güzeldi.....annebaldan kar pastası ve patatesli börek le tamamlamıştı menüsünü....süslü şekerlikte gülşahın masasından çok şıktı ....el beceriniz varsa kopkolaymış(( benim olmadığı için üzerime alınmadım ama denerseniz bir fikir olsun diye fotoğrafladım.....
3.foto yaprak sarması yaparken çekmiştim 1 aydır bekliyor ben yaprak sararken kızım gülrana bir yandan yaprakları açıyor v e içlerini koyuyor bende arkasından sarıyorum bir makine gibi bir düdüklü sarıyoruz bir saate zamandan tasarruf ediyoruz=)
en yakın zamanda kilim desenli salata tarifiyle görüşmek üzere hoşkalın ....
not=berranın akşama kartopu oynama ve kayma duası var sizde dua edin dualarla buluşalım ......

8 yorum:

  1. Enfes gözüküyor salata;)

    YanıtlaSil
  2. ;)) salata süperrr

    YanıtlaSil
  3. Yeni laptopunuz hayırlı olsun.Salata cok sık görünüyor:))

    YanıtlaSil
  4. Adsız olarak takılan kuzen betül artık ismi ve cismiyle takipteee

    YanıtlaSil
  5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  6. Görüntü harika, sarmalar da ayrıca nefis görünüyor...

    Sevgiler
    Evren

    YanıtlaSil
  7. Yaprak saris yonteminizi cok begendim :)((gulsah))

    YanıtlaSil
  8. Cok guzel buuu
    Görsellik benim gibi iştahsiz biri icin cok onemli biliyosun..
    Ellerine saglik bal anne

    YanıtlaSil

cretsizSayac.com kodu baslangici-->
hit counters