10 Mayıs 2016 Salı

ıspanaklı yumurta

bahçeden gelirken taze alınan ıspanakla yapılan yumurta 
tazeliğin önemini gösteriyor o kadar lezzetli ki ne yapacağıma karar veremedim çiğ yiyorum pasta için yıkadım ayırdım buzluğa attım, börek için kavuracam ,az da yemeğini mi yapsam acaba =))))
bugün günlerden ıspanak olsun 

yarım bağ ıspanak 
1 tane soğan 
2 kaşık tereyağ
tuz karabiber kırmızı biber
3 tane yumurta
tereyağını tavaya alın soğana az tuz atıp kavurun ıspanakları ilave edin ve 10 dakika kavurun 
baharatını ilave edin karıştırın üzerine yumurtaları kırın kısık ateşte karıştırmadan pişirin
afiyetle

çok şiştimmm((( yüzüm aydede gibi önceki hastalığımda yatıyordum ve hastaydım şimdi okuldayım evdeyim gezmedeyim ayaktayim ve kocamanım( geçeceğini bilmek güzel de
kabullenmek mi zor acaba bilemedim 
sağlıklı günlerimiz olsun hepimizin 
muhabbetle........




1 yorum:

cretsizSayac.com kodu baslangici-->
hit counters