30 Mayıs 2016 Pazartesi

magnolia

ablamız konya dan geldi bizim evin medai iftiharı  doktorumuz bir telaş bir telaş bavulunu yerleştirdi dolabını düzenledi kız kardeşi sena onun için en yeni sevgili tarifimiz magnolia yaptı şimdi soğumasını bekliyoruz  magnolia fotosunu pek beğendim aslında çok güzel bir kurabiye tarifiyle burada olacaktım bir sonraki posta kaldı elmalı kurabiye gülranalı hayatı seviyorum hiç gitmesin istiyorum =)
ayrıca dün mehmet bey ve berra mız da eve teşrif ettiler kuzucuğu biberonla beslemek dışında inek bile sağmış kızım ve artık sineklerden de korkmuyormuş =))
ve evimiz tamam ve gönlümüz şen daim olsun inşallah 




bugün güzel bir gün 
öğretmen olarak geri dönüşlerin güzelliğini yaşatıyor Allahım 10 fen a ve 11 fen a nın ezber derslerinde sene boyu verdiğin emeğin karşılığını alınca mutluluktan ağlıyorsun tabiri caizse tabii=) imam hatipli deyiller özel fen lisesindeler ve cuma suresi ve nebe suresini ezbere verdiler 2 .dönem bana verdikleri sözle sınıfta ezbere başladık 2 hafta gecikmeyle ezberlerini vermeye başladılar  ve bende mutlu mutlu  dinledim doyamadım .....ezberlerini benimle beraber yaptıkları için neredeyse  yanlışsız okunan iki güzel sure bugün mutlu olmak için bu güzellik yeter bana ...
2 hafta önce cuma suresini ilk ezbere veren şevvale okurmusun dedim ve bakmadan ezberini verdi dedim her gün okuyormusun namazlarımda okuyorum hocam dedi unutmamak adına öğle namazlarımı cuma suresinin ayetlerini bölerek okuyorum dedi ...bu bana yetti emeğinin karşılığı verilen emek hizmette kuran olunca daha bir anlamlı....allahım hep yaşat bu güzellikleri



8 yorum:

  1. Allah mutluluğunuzu daim etsin inşallah
    Berraya da maşallah :)

    YanıtlaSil
  2. Merhaba Annebal. Ben Sema Hünel :) Tariflerinizi begenerek takip ediyorum ve uyguluyorum. Arkadaşlarımdan çok olumlu geri dönüşler aldım. Ellerinize sağlık iyiki varsınız :) Benimde bir oglum var kardiyolog olmayı istiyor. Allah çocuklarımız hakkkında hayırlısını versin. Sizden erişteli yeşil mercimekli nohutlu yoğurt çorbasınının tarifini rica edebelir miyim :) görüşmek üzere iyi günler :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. selam sevgili sema hanım tarifleri yapıp beğenmenize çok sevindim bu yorum benim için çok önemli allahım tüm evlatlarımıza başarılar nasip etsin....çorba tarifim zaten yayında sanırım isim uzunluğuna takıldınız =))) afiyetle

      Sil
  3. canım annem seni çok seviyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım senam bende seniii sen hep böle kal annesiniz masum prensesi....

      Sil
  4. Affedersiniz Balanne yayında fark edemedim şuan anladım :)) o da çok güzel bir tarif :)

    YanıtlaSil
  5. hımm harika görünüyor.ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil
  6. merhaba, elinize sağlık.

    pastaya dair herşey burada marifetli bayanlarımızı online alışveriş adresimize bekleriz.

    www.pastacilikekipmanlari.com
    www.pastacilikurunleri.com

    pasta,parti,mutfak gereçlerine dair evinizde ailenize çocuklarınıza misafirlerinize güzel sunumlar yapabilirsiniz ucuz pasta malzemelerini sizlerin hizmetine sunduk iyi günler.

    YanıtlaSil

cretsizSayac.com kodu baslangici-->
hit counters