11 Mayıs 2016 Çarşamba

tiramisu

annebal ın iştahı sonsuz açık kortizon sağolsun bu sayede her gün annebal da=)
kötünün iyisi bu olsa gerek canım mutfaktan çıkmadan tatlı pasta börek yapmak istiyor 
bugün misafirim var londradan  mutfaktaydım mutluydum dinlene dinlene yaptım
inşallah güzel olmuştur menüyü yazayım foto çekermiyim bilmiyorum

kırmızı mercimek çorbası 
tavuklu bamya
tereyağlı erişte
ıspanaklı börek 
portakallı revani 

inşallah hepsi güzel olmuştur

tiramisuyu çok yapardım çok severdim sonra sevmeler bitti başka tatlara geçildi 
unutuldu şimdi her şey çok lezzetli ya tiramisu tekrar yapılası yenilesi sevilesi oldu=)
yasemin hocamın tarifiyle tiramisu ellerine sağlık hocam herşey çok güzeldi

keki
4 tane yumurta
1 su bardağı toz şeker
çırpın
1 su bardağı un 
3 çorba kaşığı kakao 
1 paket kabartma tozu  
1 paket vanilya ekleyin karıştırın 
unu elerseniz sonuç bir tık daha güzel

kreması 
1 kg süt
7 çorba kaşığı un 
1 yumurtanın sarı 
200 gr   labne 
2 paket vanilya
1 su bardağı şeker
labne hariç tüm malzemeyi karıştırarak kaynatın
altını kapatınca labneyi ilave edip mikserle çırpın


keki ıslatmak için 
2 tatlı kaşığı nescafe
1,5 su bardağı su 
4 tatlı kaşığı şeker

afiyetle








1 yorum:

  1. Bu Tiramisu mu güzel, bizim hepsi hazır tiramisu mu, lütfen itiraf et, annebalcığım!!!

    YanıtlaSil

cretsizSayac.com kodu baslangici-->
hit counters