18 Kasım 2009 Çarşamba

meyve salatası


oğlumun öğretmeni ve sınıf anneleriyle yaptığımız güne hazırlayıp götürdüğüm meyve salatası..
tadı ve  görüntüsü çok güzeldi..
soğuk kış günlerinde vitamin deposu olan bu salatayı yapmak çok basit..
ben çocuklar için şanti ile süsledim siz isterseniz sade de yapabilirsiniz



malzemeler
  • 2 tane muz
  • 2 tane elma
  • 2 tane armut
  • 4 tane mandalina
  • 1 tane nar
  • 1 limon suyu
  • arzuya göre pudra şekeri
  • 1 bardak süt
  • 1 paket krem şanti
  • süslemek için ceviz
yapımı
  1. bütün meyveleri küçük küçük doğrayın
  2. malzemeleri isteğe göre değiştirebilirsiniz
  3. üzerine limonsuyunu ve pudra şekerini ilave edin karıştırın
  4. krem şantiyle süsleyip servis yapın. 
afiyet olsun

3 yorum:

  1. cok guzel gozukuyor hemen demem lazim.

    YanıtlaSil
  2. sa blogunuza bir tarif ararken rastladım çok pratik ve güzel tarifler var.Uzun zaman geçmiş ama inş sağlık durumunuz iyidir.Meyve salatasını görünce yorum yapmadan geçemedim ben de çok yapar ve severek yerim ancak ben pudra şekeri yerine fındık ezmesini limon suyuyla açarak üzerine döküyorum nar olmadığında da kuru yaban mersiniyle süslüyorum denemenizi tavsiye ederim.Sağlıklı günler.Betül

    YanıtlaSil
  3. sevgili betül
    blogu okuyup ardından yorum yazdığın için tskler.....yorumlar gercekten onemlı........
    yabanmersiniyle denemedim eminim lezzetlidir....
    sağlığım şuan cok iyi.....yorumlarının devamını bekliyorummmm
    sevgilerrr

    YanıtlaSil

cretsizSayac.com kodu baslangici-->
hit counters