22 Kasım 2009 Pazar

karnabaharlı mücver


24 saatte 3 kez yapılıp rekor kırmış bir tarifle karşınızdayım;)
karnabahardan dolayı tereddütlü bir şekilde yaptığım tarifi lütfen siz
tereddütsüz yapın ve bu mükemmel lezzetin tadına bakmış olun .....
tarif yürüyorum düşbahçelerinde blogundan ben farklı olarak kırmızı biber ekledim
lütfen yapın, tadın ve yorum bırakın......



malzemeler
  • 2 adet rendelenmiş kabak
  • 1 kase ince doğranmış karnabahar
  • 1 adet doğranmış soğan
  • 2 yumurta
  • 1 çay bard un
  • yarım demet maydonoz
  • tuz karabiber kırmızıbiber
  • 1su bard.rendelenmiş kaşarpeyniri
  • susam
yapımı
 malzemeleri hazırlayıp karıştırın yağlanmış fırın kabına dökün.
önceden ısıtılmış fırında yarım saate yakın pişirin.
ben kaşarı ve susamı sebzeler 15 dak piştikten sonra ekledim

not
24 saatte 3 kez pişirmemin lezzet dışındaki sebesi ise çok pratik olması
10 dakikada fırına verip yarım saatte hazır hale gelmesi

9 yorum:

  1. Canim begenmene cok sevindim. Bende aksama ne pisirsem diye dusunuyordum. Dolapta karnibahar var senin basligi gorunce hemen bi bakayim dedim. Baktimki benim tarif:))) Cok hosuma gitti tabiki. Afiyet bal seker olsun.

    YanıtlaSil
  2. Buna benzer bir tarif bendede varr ....

    Ellerine sağlık canım am abunu mutlaka deneyeceğim not aldım..

    YanıtlaSil
  3. tsk ediyorum selma bu güzel tarif için ...

    YanıtlaSil
  4. aslı sendeki tarifi görmedim ama
    bunun tadı muhteşem
    hemen dene ;))))

    YanıtlaSil
  5. merak ediyorum bir gün sizin kadar becerikli olabilecekmiyim?

    YanıtlaSil
  6. ;) tsk ediyorum ama
    eminim benden daha beceriklisinizdir;))

    YanıtlaSil
  7. ben bu tarifi önce tadına bakmadan asla denemem. emeğim ve sebzelerim asla boşa gitsin istemem. cimrilik dercesinde tutumluyumdur da ondan...

    YanıtlaSil
  8. bu akşam ana yemek olarak yaptım. tarifi harfi harfine uyguladım. ve sonuuuuuç: mükemmel. eşim yoğurtlayarak yedi. ben de denedim gerçeten yoğurt çok yakışmıştı üzerine. kabaklar ve soğan erimiş gitmiş tam kıvamında bir sertlikte olan karnıbaharlar ve kaşar kalmıştı geriye. yumurta konusu felan da yoktu piyasada. deneyen hiç kimse pişman olmayacaktır.

    hamiş: bence adı mücver değil mücevher olmalı...

    YanıtlaSil
  9. bu aksam yaptim ve cok guzl oldu.birdaha yaptigimda kasar peyniri komayagm.nedenini sorasan canim insanin hyedikce yiyesi geliyor ve kilolarimin uzerine biraz daha eklenir diye korkuyorum.cok basit fakat cok guzel.rabia haniminda dedigi gibi mucevher:)

    YanıtlaSil

cretsizSayac.com kodu baslangici-->
hit counters