14 Ekim 2012 Pazar

galeta unlu poaça

zilhicce ayına giriyoruz salı günü..... kurban bayramına kadar tutulacak 10 günlük orucu tutup sevabına nail olmak umuduyla...... ufak bir hatırlatmadan sonra bu müthiş tarife geçelim=))) aynı tarifi aynı malzemelerle 10 kişi yapsa 10 ayrı lezzet ortaya çıkıyor son denemelerimde bunu görüyorum =)))) el lezzeti dedikleri bu olsa gerek.....
tarif el lezzeti müthiş olan komşum aynur a ait ben denemedim deneyince unutmazsam yazacamm bu kadar güzel oldu veya olmadı diye=)

malzemeler
1 paket yumuşak margarin
1 çay bardağı sıvı yağ
1,5 çay bardağı yoğurt
3 yumurta (tamamı hamura)
1 paket kabartma tozu
1 tatlı kaşığı karbonat
aldığı kadar un (yumuşak bir hamur olacak sakız gibi)

iç malzemesi
haşlanmış 6 patates
karabiber kırmızı biber tuz
2 çorba kaşığı tere yağ
1 kase süzme peynir

patates sıcakken ezin tereyağını koyup karıştırın baharatlarını ekleyin dilediğiniz 1 kase peynir ilave edin karıştırın

malzemeleri sırayla katarak yumuşak hamur elde edin hazırladığınız içten koyup kapatın( poaca yapar gibi elinizde acın )galeta ununa bulayın
keskin bıçakla artı şeklinde üzerini çizin önceden ısıtılmış fırında kızarana kadar pişirin

afiyetle.....

11 yorum:

  1. Çok değişik ve çok güzel :)

    YanıtlaSil
  2. bende severek yaptığım bir poğaçadır,
    galete unu hem görüntüye hem tadınalezzet katıyor,
    eline sağlık canım

    YanıtlaSil
  3. TARİFİNİZİ YAYINLADIM ÇOK TEŞEKKÜRLER ELLERİNİZE SAĞLIK

    YanıtlaSil
  4. estağfrullah emine hanımcım.sizin yaptığınız da eminim çok güzel olacaktır.beğenmenize çok memnun oluyorum ama ;)

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel görünüyor. Ellerinize sağlık.

    Saygılar.

    YanıtlaSil
  6. of of offf ne harıka bir görüntü,bayıldım valla ellerıne saglık canım.Bende en yakın zamanda denıyecegım.

    YanıtlaSil
  7. Komşunun eline sağlık afiyet şifa olsun yiyenlere..

    YanıtlaSil
  8. çok lezzetli görünüyor canım.ellerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
  9. Ben de bir arkadaşımda yemiştim.Çok beğenmiştim.Kendim hiç denemedim.Ellerine sağlık.Sevgiler..

    YanıtlaSil
  10. Bayılıyorum senin bu poğaçalarına, açmalarına...

    Sevgiler,
    Evren

    YanıtlaSil
  11. nefis görünüyor galete unlu olmasıda çok güzel ..bayramdan sonra deniycem bu güzel poğaçaları bende :)komşunuzun ellerine sağlık

    YanıtlaSil

cretsizSayac.com kodu baslangici-->
hit counters