8 Ekim 2012 Pazartesi

açma

hafta sonu dayımın kızı betül deydik masada ki her şey çok güzeldi açma tarifi teyzemden ben daha önce yemiştim ama foto olmadığından yazamadım tülay teyzemin tarifini sevgili kuzen pek güzel yapmıştı aynıı halası=))) tatlı köstebek pastaydı aaaa dedim siteden demi.....yok dedi anlamıyorum yazdıklarını(((( daha yeni gelin ya anne evinde yapmamış ya her şeyi ölçülü istermiş.....üzüldüm =))) bana göre açıklayıcı yazdığımı belirttim...yorum yazmadıkları için gene ahhh edip durdum =) yorumsuzluk kaderim değişmeyecek sanırsam.....
tarifi PDÇS 76 etkinliğine ev sahibeliği yapan  www.fusununmutfagi.blogspot.com  gönderiyorum.....


malzemeler
2 su bardağı süt
1 paket yaş maya
2 çorba kaşığı şeker
3lü malzemeyi karıştırın
üzerine 1 çorba kaşığı un serp
üzerini kapatıp 15 dakika bekle
un kabarsın
1 çay bardağı sıvı yağ
2 yumurta akı
1 tatlı kaşığı tuz hepsini karıştır
6 su bardağına yakın un
yoğur 10 dakika beklet sonra unla tekrar yoğur
6 yumak yap üzerini kapat 10 dak beklet
yumakları servis tabağından büyük aç tereyağı ile yağla
6 ya böl ay şekli ver üzerine iki yumurta sarısı susam ve çörek otu sür
180 derece ısıtılmış fırında pişirin
afiyetle......

8 yorum:

  1. Great blog! I'm your Follower! I hope you visit my blog sometimes. Thank's! :) Kisses from VV!!

    YanıtlaSil
  2. Harika görünüyor bayılırım, ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  3. TARİFİNİZİ YAYINLADIM ÇOK TEŞEKKÜRLER ELLERİNİZE SAĞLIK

    YanıtlaSil
  4. Ilk firsatta deemeliyim guzel gozukuyor elleinize saglik...uc cocuk annesi

    YanıtlaSil
  5. Müthiiişşş görünüyor...
    Ellerine sağlık...
    Sevgiler,
    Evren

    YanıtlaSil
  6. Ellerinize, emeğinize sağlık. Çok güzel ve leziz olmuş.

    Saygılar.

    YanıtlaSil
  7. Merhaba ; ellerine sağlık harika bu arada sanyorum bumeranga üye değilsin ? üye olmak istersen promosyon kodum T0EC2E89
    Ayrıntılı bilgi için buraya bakabilirsin. http://bumhaber.hurriyet.com.tr/2012/08/bumerangdan-100-tl-kazan/
    Ayrıca banada beklerim sevgiler..

    http://www.seviminaskanasi.com/

    YanıtlaSil
  8. Ay varya, olsa da yesem, yada hemen yapsam dedirtecek bi resim.....

    tarifler oldukca aciklayici, ve kesinlikle guvenilir bi kaynak....

    afiyet olsun.....

    YanıtlaSil

cretsizSayac.com kodu baslangici-->
hit counters