24 Ekim 2012 Çarşamba

tam bugday unlu kurabiye

tarif eklemek için blogu açarken 7 yorum denetlemeyi bekliyor uyarısını görünce wayyyyy be dedim kendi kendime bizimkiler (ablam veya kardeşlerim) bana sürpriz yaptı herhalde son yedi tarife yorum yazdılar dedim ........ ama nerdeeeeeeeee onlar uğrar ama iki satır yazmazlar çok acil olursa telde soraralar yaz burdan..... sor cevaplayım=))))))
diş ağrısı çektiğim şu günlerde sadece tıkladım.... bir sürü tarif eklenmeyi bekleye dursun ......ama bir haftadır çektiğim diş ağrısı sonrası her şeyin başının sağlık olduğunu bir daha öğrenmiş oldum size de hatırlatayım!!!!!!
sağlıklı yemeye ve yapmaya dikkat eden halam sayesinde tam buğday unu ile kurabiye yaptım malzeme ve tarif ondan emek  benden =))))

malzemeler
1 şişe soda
soda kadar sıvı yağı
1 çay bard şeker
1 paket kabartma tozu
aldığı kadar un
1 su bardağına yakın fındık

malzemeleri sırasıyla karıştırın ceviz büyüklüğünde yuvarlayın önceden ısıtılmış fırında çatlayana kadar pişirin
soğuyunca pudra şekeri serpin(ben serpmedim)
afiyetlee

not yorumlarıyla beni yalnız bırakmayan herkese tsk ediyorum 3 yorumuyla beni şaşırtan sevgili sevil aslana özel teşekkürlerimi iletiyorummm

3 yorum:

  1. Ellerinize saglik hayirli sabahlar .

    YanıtlaSil
  2. ÇOK GÜZEL GÖRÜNÜYOR,ELLERINE SAGLIK.BAYRAMIN KUTLU OLSUN ,NİCE BAYRAMLARA.

    YanıtlaSil
  3. Sevgili bal anne diş ağrısının geçmemesine üzüldüm :) çok güzel bi kurabiye ellerine sağlık... şimdiden çok özledim sizleri .p sohbetten PıNaR.... :)

    YanıtlaSil

cretsizSayac.com kodu baslangici-->
hit counters