16 Ocak 2013 Çarşamba

hellim peynirli salata

ankara donuyor....kar yok ama buzzz gibi bir hava.....ayaz ve soğuk içimize işliyor....kış mevsimininde  muhakkak güzellikleri var ama (kar gibi) ben güneşi seviyorum) bu soğuk da londra da işimiz ne diyorum ....eşim hiç bir yeri gezemeyeceğiz evde oturacağız dediğinde biz ona bile razı olmuştuk.....londra bal ailesi gelince güneş açarmısın....şubatta baharı yaşatırmısın......

ablamın fiks salatası gülranamında en sevdiği salatalardan biri..... hellim peyniri ve yeşillik buluşunca enfes bir lezzet oluyor.....
malzemeler
1 paket hellim peyniri
2 tane kırmızı biber
5_6 dal yeşil soğan
yarım demet maydanoz
yarım demet dereotu
10 dal marul
sos
sıvı yağ ,limon suyu, tuz ,kırmızı biber

hellim peynirini dilimleyip yarım saat sıcak suda bekletin süzdükten sonra teflon tavada arkalı önlü kızartın yeşillikleri doğrayın sos için tüm malzemeyi bir kavanoza koyun ve çalkalayın yeşilliği servis edeceğiniz kaba alın üzerine sosu dökün ve karıştırın kızaran hellim peynirlerini ilave edin
afiyet olsun........

önemli not
ankaradaysanız .....waffle seviyorsanız.......muhakkak gidip yemeniz gereken bir yer ....best waffel's.....kızılay avm 8.katta bayıldım....enfesti.....temizliği konusunda da teminat annebal dan=) tariflerimi deneyip yorum yazmıyorsunuz=) lütfen bu daha kolay lezzetine bakın ve yorum yazın......şimdiden teşekkürler.....



12 yorum:

  1. nefis görünüyor canım.ellerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. gideriz inşallah hep beraber güzel gözüküyor

    YanıtlaSil
  3. Hellimide severim yeşilliğide salata enfes eline sağlık.
    Waffle çekti canım ya :D

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel görünüyor,ellerinize sağlık.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  5. Hellimi çok severim salata ile nefis görünüyor, ellerine sağlık canım..

    YanıtlaSil
  6. Diyetler icinde cok uygun bir yemek :)

    YanıtlaSil
  7. Nefis nefis güzel görünüyor ki hellimi pek sevmem en çok ona canım imrendi iyi mi:)Canımm ellerine sağlık olsun..

    YanıtlaSil
  8. (Zehra) Ablacım teşekkür edıyorum güzel paylaşımın için istediğin her an beklıyorum hepinizi lütfen benı çoook mutlu ediyorsun oraya geldiğin zaman, ne yapsak hakkını ödeyemeyız. Çocuklarının çoook şanslı olduğunu düşünüyorum senın gibi dünya tatlısı bir anneye sahipler inşallah hep kıymetını bılırler... ıYIKI VARSIN

    YanıtlaSil
  9. Ev yapimi Hellim peynirim varken bu salatayi yapayim hafta sonu..guzel ve nefis soslarla birlikte..afiyetlen yeriz bizde:) tesekkurler..
    Waffle ida siz Ankarada yersiniz ben burada:)

    YanıtlaSil
  10. Ellerinize sağlık, nefis bir salata olmuş.Hazır diyetteyken yapayım bende :))

    YanıtlaSil
  11. ben baska blogerlar gibi yorumlara tek tek cvp yazmak ve teşekkurlerımı belırtmek ıstıyorum ama yapamıyorum burdan hepınıze çok tşk ediyorum...

    zehra güzel sözlerin için ayrıca tşk ediyorum çocuklarımda umarım senin gibi düşünüyordur=)
    sevgiler efemmm

    YanıtlaSil
  12. sadece rana sevdigi icin seviorum hellimi :)
    ellerinize saglik.. bir ara londra askinizdan
    vazgectiginizde belki beraber yeriz :)
    fnur

    YanıtlaSil

cretsizSayac.com kodu baslangici-->
hit counters