8 Mayıs 2013 Çarşamba

tarator

yıllardır içimdeki en büyük üzüntüyü açıklıyorum (((((( hafızlığımı tekrar edememek......büyük emeklerle bitirdiğim hafızlığımın değerini bilmemek....aslında hiç bırakmadım hep okudum hep tekrar yaptım ama sonunu getirmedim bitiremedim vs vs .....bir sürü neden sayabilirim ama çoğu bahane olur..... bilirim ki az sebat etsem olacak ama hep bir yerlerde bırakıyorum ......tekrar ederken 27.cüzde bırakmışlığım  var......sevgili eşimde en özendiğim taraftır su gibi hafız kendisi.....yıllardır hafızlığına verdiği önemi ve ehemmiyeti bilirim....ve içten içten kıskanırım sanırım.....ve şimdi tekrar yine yeniden başladım ezberime......sonunu görmek ve asla bırakmamak adına yazıyorum bakalım ne kadar sürecek ......zaman vermedim kendime ama ......söz verdim...söz verdim...........
tülay teyzemin masasından pratik ve leziz bir salata.....

malzemeler
4 tane patates haşlanmış
2 tane havuç
2 diş sarımsak
tuz zeytin yağ
4_5 çorba kaşığı katı yoğurt
dere otu
yapılışı
patatesleri haşlayın rendeleyin sıcakken yağını ve tuzunu ilave edin karıştırın (patatesin lezzetli olması için bu önemliymiş )havuçları rendenin ince tarafıyla rendeleyin yoğurdu ilave edin ve tüm malzemeyi karıştırın servis tabağına alınca dere otuyla süsleyin........

afiyetle..........

4 yorum:

  1. Tülay teyzenizin ellerine sağlık.Sizinde güzel paylaşımınız için emeğinize sağlık.Maşallah harika bir şey yapmışsınız.Hafız olanlara hep özenmişimdir.Ben de normal düzeyde okuyabiliyorum.Seneler önce hafız olmaya niyetlendiysem de allah affetsin ama zor gedi bıraktım.yapamadım.Bence siz bu kıvamdayken bırakmış bile olsanız temeliniz olduğu için rahatlıkla yaparsınız.Rabbim emeklerinizi boşa çıkarmaz inşallah.Hele ki böyle bir niyet için.Kolay gelsin.SEVGİ VE MUHABBETLERİMLE..

    YanıtlaSil
  2. maşallahh barekte Allahh..
    GÖNÜLDEN TEBRİK EDERİM CANIM.
    inşallahh rabbim daim kılar,son cüzlere kadar gelmek..
    muhteşem bi duygu olsa gerek.
    güzel haberlerini bekliyoruz inşallahh,kuran-ı kerime geçen kuzucuklara yapılan taç törenleri gibi TAÇ TÖRENİ yaparız bloglarımızdan belki de senin için..
    rabbim yardımcın olsun canım..
    dua ile..

    YanıtlaSil
  3. Meze olaraktan başımızın tacıdır, öper alnımıza koyarız :)

    YanıtlaSil
  4. Ben de sahit oldum sozune....Rabbim yardimcin olsun.,asanen bitiresin insaallah...yine yeniden tazecik hafiz olman duasiyla....amiiiin diyoruz hanneyle...

    YanıtlaSil

cretsizSayac.com kodu baslangici-->
hit counters