25 Aralık 2012 Salı

sade kek

2012 nin son haftası ......zaman nasıl geçiyor anlamak mümkün deyil.....sadece günlerin peşinden koşuyorum.....yorulduğumu hissediyorum....bu yorgunluk son 5 aydır daha da yoğunlaştı ......iş nedeniyle eşim uzaklarda.....o yokken özellikle çocuklara yetemediğimi düşünüyorum.....
yazının gerisi gelemedi.=))) yazdım sildim tekrar sildim yazdım......
tarife geçelim...son zamanlarda kek yaparken unu azaltıyorum daha yumuşak olsun diye bu da yumuşacık bir kek tarifi....

malzemeler
3 yumurta
1 su bard şeker
1 su bard süt
1 su bard yakın sıvı yağ
yarım su bard ceviz
1 paket kabartma tozu
1 paket vanilya
un

yumurta ve şekeri mikserle çırpın kalan malzemeyi sırasıyla ekleyin ve karıştırın 180 derece önceden ısıtılmış fırında yarım saat pişirin
afiyetle

bu yumuşacık keki  P.D.Ç.S  etkinliğine ev sahipliği yapan http://yersofrasi.org/  a gönderiyorum

2 yorum:

  1. ellerine sağlık çok güzel görünüyor kek ve bir fincan çaya asla hayır demem:)))

    YanıtlaSil
  2. Nefis görünüyror valla
    Ellerine sağlık
    Sevgiler

    YanıtlaSil

cretsizSayac.com kodu baslangici-->
hit counters