28 Aralık 2012 Cuma

düdüklü tencerede kavurma

bir ton pasta salata tarifinden sıra gelmiyor ki güzel bir ana yemek tarifi ekleyeyim.....ama dün akşamki kavurmanın tadına bakınca eklemeliyim dedim ve azmettim fotoğrafladım ve yayında.....dün akşama kadar evde değildim ....dolaptan et çıkarmıştım aslında fırında patatesli yemek yapacaktım....ama oğlumun beklemeye tahammülü olmadığını anlayınca daha çabuk olacak bu tarife geçiş yaptım.....kolay ve kısa zamanda masamızdaydı....

yapılışı
etleri küçük küçük doğradım düdüklüye koydum üzerini geçmeyecek kadar su koydum ve fısladıktan10 dakika sonra kapattım o suyu süzdüm (son zamanlarda yemeklere kattığım tüm etlerde bunu yapıyorum kanından arıtmak için) biraz sıvı yağı ekledim düdüklüye 2 tane kuru soğan doğradım ve etlerle birlikte 4_5 dakika kavurdum etlerin yarısına kadar su ekledim düdüklüyü kapattım kısık ateşte yaklaşık 20 dakika pişirdim
servis etmeden önce tuz ve kırmızı biber ekledim pilavla servis yaptım.....
afiyetle

hayırlı cumalar

11 yorum:

  1. çok lezzetli görünüyor,ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  2. Ellerine saglik ablacim.. İphone dan yaziyorumm ilgililere duyurulur.. Yapamiyorum demeyin artik kirdik zincirleri ;))

    YanıtlaSil
  3. bunu böylece alıp , oğluşumun önüne koysam ve yüzündeki haz dalgalanmalarını izlesem, ne güzel olurdu :)) ellerine sağlık canım nefis nefis..

    YanıtlaSil
  4. en başaramadığım yemek olan et kavurmayı artık sayende çok güzel ve risksiz yapabiliyorum
    Tarif mükemmelllllll
    rabia

    YanıtlaSil
  5. işte muhteşem ikili canım.ellerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. Ohhh ne güzel olmuş mis gibi ellerine sağlık canımmm

    YanıtlaSil
  7. Harikaaaaa,ellerinize saglik,yiyenlere afiyetler olsun

    YanıtlaSil
  8. tam bir öğün olmu.Benimkilere her gün ver hiç şikayet etmezler,eline sağlık canım.

    YanıtlaSil
  9. Niye kanini dokuyosun ki, yeni is cikartma bize, bakmadigim gunleri de inceledim, gece yarisi karnim ac ac... Su fasulyeli keki deniycem hocam, AMA ne zamannnn .....bu siralar biz de havuclu top yapiyoruz, yazilarini okumak daha da guzel, sevgiler baciim. Aci badem kurabiyesini yaptim AMA cook sert oldu AMA AMA amaaaaaa harikaydi, gelince sana yapcam , usenmiycem insalllllah

    YanıtlaSil
  10. Niye kanini dokuyosun ki, yeni is cikartma bize, bakmadigim gunleri de inceledim, gece yarisi karnim ac ac... Su fasulyeli keki deniycem hocam, AMA ne zamannnn .....bu siralar biz de havuclu top yapiyoruz, yazilarini okumak daha da guzel, sevgiler baciim. Aci badem kurabiyesini yaptim AMA cook sert oldu AMA AMA amaaaaaa harikaydi, gelince sana yapcam , usenmiycem insalllllah

    YanıtlaSil
  11. Ellerine sağlık ablacım sen annelerin ve ablaların en bitanesisin iyiki tanımışım seni ...(alikemal)

    YanıtlaSil

cretsizSayac.com kodu baslangici-->
hit counters