9 Temmuz 2013 Salı

kaşarlı yumurta

hayırlı ramazanlar....geldi geliyor derken bugün oruçluyuz.......bir de sonunda yazarım böyle bir post ....bitti ne çabuk geçti anlamadan diye.....bu ramazan coşkulu olsun istiyorum.....teravihleri kaçırmayım istiyorum ....oruçlarımı ihlasla samimiyetle yalansız gıybetsiz tutmak istiyorum ...mukabeleden mukabeleye koşmak istiyorum.....namazlarımı vaktinde kılıp ellerimi duaya açmak istiyorum ve saatlerce öyle kalmak istiyorum......duada kalmak istiyorum ....mümkündür bunlar demi.....gönülden istiyorum bunları hayal olsun diye yazmıyorum .....bu ramazan bunları yapmak istiyorum.... ben kul olarak isteyim.....rabbim bana lütfeder eminim bu güzellikleri.....

sivas daki meşhur kahvaltımızdan kaşarlı yumurta......havva son dakikada karar verip yaptığı için kızarmasını bekleyemedik tadı güzeldi....siz biraz daha pişirin....ölçü veremiyorum .... her şey göz kararı ... tabii mutfağınızda küçük fırın güveçlerinizin olması gerek....gerisi teferruat=)
yapılışı
güveçlerin yarısına kadar rendelenmiş kaşarları koyun her bir güvecin içine bir yumurta kırın 1 sefer karıştırın üzerine pul biber serpin ve sıcak fırında üzeri kızarana kadar pişirin........

dip_not sahur için farklı bir alternatif hem çabuk hem leziz
afiyetle.....

7 yorum:

  1. sahurda güzel gider...denemeliyim...

    YanıtlaSil
  2. mıhlamaya benzettim, enfes görünüyor...

    YanıtlaSil
  3. hayırlı ramazanlar anne bal.. en kısa zaman da iftar sofrana konuk olmak istiyorum bu böyle biline :) senin leziiiz sofranı hak ettiğimi düşünüyorum.. hala diyanetten bi açıklama beklesem de hoş geldin ramazan :)

    YanıtlaSil
  4. Hayirli ramazanlar annebal.

    YanıtlaSil
  5. Enfes gorunuyor...kucuk guveclerimin orman kebabindan baska bir seyde kullanilcak olmasi da guzel...en kisa zamanda denemek uzere

    YanıtlaSil
  6. sevgili dostum dualarına katılıyorum inşallah kabul olurbizede dualarını eksik etme toplu yapılan dualar daha makbuldur sevgiyle kal

    YanıtlaSil

cretsizSayac.com kodu baslangici-->
hit counters